Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

ΠΟΙΜΝΙΟ Η ΕΛΛΗΝΑΣ








-Συγγραφέας: ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΤΡΥΦΩΝ
-Εκδόσεις: ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
- Χρονολογία Εκδοσης:1998
- Σελίδες: 260
- ISBN: 960-316-089-Χ







Περιγραφή:
Πίσω από τον φανερό μου εαυτό, τον οποίο όλοι οι άλλοι βλέπουν, έχω τον άλλο, τον κρυφό, τον φίλο μου, που τυχαίνει να είναι αγαθός και άπειρος, όπως το Ον του Σωκράτη, που αιωνίως ψάχνει την αλήθεια των πραγμάτων. Αυτό τον παλιό μου φίλο ονόμασα Διόδωρο, δώρο του Διός και σκέφτηκα να τον εισάγω στον κόσμο, τον κόσμο των ποιμνίων, σε μια χώρα που αποτελεί το μεγάλο ποιμνιοστάσιο διαφόρων ζώων, πτηνών και ερπετών. Βγήκαμε και οι δύο παρέα να δούμε την αλήθεια, να δούμε τα άνω και τα κάτω, τα φανερά, τα κρυφά και τα απόκρυφα, να σχηματίσουμε γνώμη για έναν κόσμο που θέλει να αυταποκαλείται Ελληνικός, Εγώ και ο φίλος μου λοιπόν κι εσύ αν επιθυμείς αναγνώστη, έλα κοντά μας στην αναζήτηση του κόσμου εκείνου.
Ο ιουδαιοχριστιανισμός θεωρεί και κάνει τον άνθρωπο ποίμνιο, δηλαδή ένα άβουλο, παράλογο και άλογο ον, ένα δούλο ανθρωπάκο στο θεό και στην επίγεια αντιπροσωπεία του, την «εκλεκτή» ποιμαντορία, η οποία ασκεί ποιμνιοποίηση στο όνομα του θεού. Ως μέθοδο χρησιμοποιεί την αγάπη, την ενοχή (αμαρτία) και την οργή (τιμωρία), με αποτέλεσμα να κάνει τον άνθρωπο να αισθάνεται αμαρτωλός δια βίου και να θεωρεί τον διπλανό του κακό και ύπουλο. Αυτή η ποιμνιακή αντίληφη σχηματίζει την κοινωνική καχυποψία και πονηριά, ώστε η ρωμανική κοινωνία (των Ρωμιών) να βλακοκρατείται. Αντίθετος του ποιμνιοποιημένου ανθρώπου είναι ο Έλληνας, δηλαδή ο άνθρωπος του λόγου και της αρετής, της κοινωνικής ευφυΐας και της προόδου, ο άνθρωπος του ιερού αετού του Διός. Δύο κόσμοι βρίσκονται αντιμέτωποι, ο ιουδαιοχριστιανικός των ιουδύλων και ο Ελληνικός.

Related Posts with Thumbnails