Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΑΦΡΟΔΙΣΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ















-Συγγραφέας: ΒΑΛΕΡΙΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ
-Σελίδες: 80
-Εκδόσεις: ΟΜΒΡΟΣ
-Έτος έκδοσης:


Περιγραφή:
"Ξεκινώντας να γράψω αυτό το βιβλίο, ένιωσα μέσα μου ότι δεν έπρεπε να δώσω ένα στεγνό ιατρικό βιβλίο. Αναλογιστικα όλα τα αντίστοιχα του είδους που υπάρχουν στα βιβλιοπωλεία και στις βιβλιοθήκες. Δουλειές που απευθύνονται σε ειδικούς, δυσπρόσιτα και άχρηστα για την ενημέρωση του λαού. Μου ήρθε στη σκέψη μου η εικόνα αρώστων μου, που έρχονται κατατρομαγμένοι, νομίζοντας ότι έχουν κάτι σοβαρό, επειδή είχαν έαν σπυράκι και προσπάθησαν να καταλάβουν τι έχουν, διαβάζοντας μια κάποια ιατρική εγκυκλοπαίδεια...

Γι'αυτό ακριβώς θέλησα το βιβλίο μου να απευθύνεται σε όλους, γενικά, τους απλούς ανθρώπους που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την ιατρική επιστήμη, αλλά σε μια δεδομένη στιγμή της ζωής τους χρειάζονται να αντιμετωπίσουν ένα ιατρικό πρόβλημα..."

1 σχόλια:

Blogger είπε...

Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

Over 160,000 women and men are utilizing a simple and SECRET "water hack" to lose 2lbs each and every night while they sleep.

It is painless and it works with everybody.

This is how to do it yourself:

1) Grab a drinking glass and fill it half the way

2) Now do this proven hack

so you'll be 2lbs skinnier when you wake up!

Related Posts with Thumbnails